supereducații

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

supereducații

Mesaj  delta la data de Mar Dec 28, 2010 4:34 pm

OK, și ce-ar vrea Krokodilul Chichiricios? Să se înființeze posturi (slujbe) destinate celor care au performanțe deosebite la diferite competiții? scratch

P.S. N-am înțeles de ce ar trebui neapărat să ignore profesorul restul clasei dacă e pe acolo și unul care a câștigat vreo olimpiadă? suspect

Krokodilul Chichiricios a scris:Ne-am lăudat şi ne place să ne lăudăm cu elevii olimpici. Hai să stăm un pic şi să ne gândim- cu mici excepţii- adică matematica şi fizica- un olimpic este un elev- care învaţă- deci memorează- ceva mai mult. Pentru acel ceva în plus memorat- el primeşte un tratament preferenţial- pe undeva- şi o medalie la o competiţie naţională sau internaţională.
Spune asta ceva despre calitatea învăţământului nostru ? Neh. E foarte simplu, de obicei, pentru a pregăti 1 olimpic- faima şcolii- profesorul sau profesorii respectivi ignoră restul clasei- cu alte cuvinte laşi să se descurce 29 de copii pentru a-l pregăti pe al 30-lea. E o idee proastă, care, din păcate s-a perpetuat de pe vremea lui Ceauşescu încoace.
De ce e proastă ? Un profesor bun lucrează cu toată clasa şi are grijă să o ridice la un nivel de competivitate suficient de ridicat.Dacă va lucra numai cu Gigel Ionescu- neglijându-i pe restul de 29 de Ioneşti- mi va obţine performanţă ci doar frustrări. Pentru că restul de 29 de elevi cu care nu se lucrează ştiu- şi sunt conştienţi- că nu vor ajunge niciodată la performanţele lui Gigel Ionescu. Pe de altă parte ei vor să li se acorde atenţie- chestie care nu se întâmplă.Se întâmplă ca lui Gigel Ionescu să- i crească corniţe şi după ce ia medalia de aur la olimpiada de citit rapid în urdu vine la televizor şi dă declaraţii despre cum nu se poate el pregăti în România şi de-abia aşteaptă să plece la Harvard. Unde, în general, ajunge şofer de taxi. Dacă măcar 20% din speranţele olimpice s-ar fi realizat din anii 80 încoace ar fi trebuit să avem cel puţin 2 laureaţi de premiu Nobel. Dar nu s-au realizat. Dintr-un motiv, iarăşi, simplu. În străinătate cercetarea se realizează în general, în echipă. Echipa e condusă de o personalitate- dar fiecare îşi face treaba lui. Chiar dacă pentru început e mai mică şi mai neînsemnată. Olimpicul român e învăţat să fie primadonă. Cum nu i se dă ciolanul cel mai gros, cum pune botul şi pleacă.Şi ajunge şofer de taxi.
Şi să mai spulberăm un mit. Consider că în România, astăzi 28.12.2010- s-ar putea învăţa foarte bine, la standarde occidentale. Cu un pic de efort- ce se face în marile universităţi şi care nu necesită aparatură extra-scumpă- de exemplu pregătirea unui manager sau a unui avocat- se poate face şi în România. Dar în momentul în care o auzi pe vedeţica X sau pe politicianul Y spunând că nu concepe să nu-şi trimită copii în străinătate la învăţătură- te apucă o scârbă...
Nici un guvern n-are merite că X sau Y e un olimpic medaliat cu nu ştiu ce. Chiar dacă preşedinţilor le place să se fotografieze cu câştigători- ei uită că pentru 1 fericit câştigător e sacrificată o clasă întreagă...
( [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] )

_________________
asta este poza mea blondă, cu bucle
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
și totuși te uiți la roșcata mea? Ieși afară, javră ordinară!  [Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

delta
asta e poza mea brunetă, fără bucle, fardată... (în semnătură este poza mea blondă, cu bucle)
asta e poza mea brunetă, fără bucle, fardată... (în semnătură este poza mea blondă, cu bucle)

Mesaje : 19767
Data de inscriere : 03/02/2010

http://neimportant.forumgratuit.ro

Sus In jos

Re: supereducații

Mesaj  Armand la data de Mar Dec 28, 2010 6:08 pm

Ori e postare antiplicti, ori se forteaza sa pastreze vizibilitate/audienta, facand afirmatii de dragul pozitiei microfonului la gura!!! [Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Da'... apropo, parca era inregistrat pe-aici userul Krok...etc.
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
avatar
Armand
IN MEMORIAM Armand
IN MEMORIAM Armand

Mesaje : 3581
Data de inscriere : 07/02/2010

Sus In jos

Re: supereducații

Mesaj  delta la data de Mar Dec 28, 2010 6:14 pm

Armand a scris:Ori e postare antiplicti, ori se forteaza sa pastreze vizibilitate/audienta, facand afirmatii de dragul pozitiei microfonului la gura!!! [Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Era să uiți varianta C: ambele...

Armand a scris:Da'... apropo, parca era inregistrat pe-aici userul Krok...etc. [Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
E înregistrat, săracu'... da' senilizarea nu-l ajută să-și aducă aminte de parola pe care chiar el a pus-o la propiul (lui) cont. laugh
Așa că mai bine susține pe irealitatea (ne)administrată de cel cu râs șobolaniu că dacă are diplomă de la Politehnică asta înseamnă că-i psiholog licențiat... laugh

Krokodilul Chichiricios a scris:...te întrebi dacă Grumpy e cretin ? Răspunsul este- da. Universitatea de stat- Politehnica Bucureşteană- pe care am absolvit-o - şi experienţa mea de viaţă- îmi permit să dau un astfel de diagnostic.
( [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] )

_________________
asta este poza mea blondă, cu bucle
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
și totuși te uiți la roșcata mea? Ieși afară, javră ordinară!  [Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

delta
asta e poza mea brunetă, fără bucle, fardată... (în semnătură este poza mea blondă, cu bucle)
asta e poza mea brunetă, fără bucle, fardată... (în semnătură este poza mea blondă, cu bucle)

Mesaje : 19767
Data de inscriere : 03/02/2010

http://neimportant.forumgratuit.ro

Sus In jos

Re: supereducații

Mesaj  ENKI la data de Mar Dec 28, 2010 6:21 pm

delta a scris:OK, și ce-ar vrea Krokodilul Chichiricios? Să se înființeze posturi (slujbe) destinate celor care au performanțe deosebite la diferite competiții? scratch

P.S. N-am înțeles de ce ar trebui neapărat să ignore profesorul restul clasei dacă e pe acolo și unul care a câștigat vreo olimpiadă? suspect

Krokodilul Chichiricios a scris:Ne-am lăudat şi ne place să ne lăudăm cu elevii olimpici. Hai să stăm un pic şi să ne gândim- cu mici excepţii- adică matematica şi fizica- un olimpic este un elev- care învaţă- deci memorează- ceva mai mult. Pentru acel ceva în plus memorat- el primeşte un tratament preferenţial- pe undeva- şi o medalie la o competiţie naţională sau internaţională.
Spune asta ceva despre calitatea învăţământului nostru ? Neh. E foarte simplu, de obicei, pentru a pregăti 1 olimpic- faima şcolii- profesorul sau profesorii respectivi ignoră restul clasei- cu alte cuvinte laşi să se descurce 29 de copii pentru a-l pregăti pe al 30-lea. E o idee proastă, care, din păcate s-a perpetuat de pe vremea lui Ceauşescu încoace.
De ce e proastă ? Un profesor bun lucrează cu toată clasa şi are grijă să o ridice la un nivel de competivitate suficient de ridicat.Dacă va lucra numai cu Gigel Ionescu- neglijându-i pe restul de 29 de Ioneşti- mi va obţine performanţă ci doar frustrări. Pentru că restul de 29 de elevi cu care nu se lucrează ştiu- şi sunt conştienţi- că nu vor ajunge niciodată la performanţele lui Gigel Ionescu. Pe de altă parte ei vor să li se acorde atenţie- chestie care nu se întâmplă.Se întâmplă ca lui Gigel Ionescu să- i crească corniţe şi după ce ia medalia de aur la olimpiada de citit rapid în urdu vine la televizor şi dă declaraţii despre cum nu se poate el pregăti în România şi de-abia aşteaptă să plece la Harvard. Unde, în general, ajunge şofer de taxi. Dacă măcar 20% din speranţele olimpice s-ar fi realizat din anii 80 încoace ar fi trebuit să avem cel puţin 2 laureaţi de premiu Nobel. Dar nu s-au realizat. Dintr-un motiv, iarăşi, simplu. În străinătate cercetarea se realizează în general, în echipă. Echipa e condusă de o personalitate- dar fiecare îşi face treaba lui. Chiar dacă pentru început e mai mică şi mai neînsemnată. Olimpicul român e învăţat să fie primadonă. Cum nu i se dă ciolanul cel mai gros, cum pune botul şi pleacă.Şi ajunge şofer de taxi.
Şi să mai spulberăm un mit. Consider că în România, astăzi 28.12.2010- s-ar putea învăţa foarte bine, la standarde occidentale. Cu un pic de efort- ce se face în marile universităţi şi care nu necesită aparatură extra-scumpă- de exemplu pregătirea unui manager sau a unui avocat- se poate face şi în România. Dar în momentul în care o auzi pe vedeţica X sau pe politicianul Y spunând că nu concepe să nu-şi trimită copii în străinătate la învăţătură- te apucă o scârbă...
Nici un guvern n-are merite că X sau Y e un olimpic medaliat cu nu ştiu ce. Chiar dacă preşedinţilor le place să se fotografieze cu câştigători- ei uită că pentru 1 fericit câştigător e sacrificată o clasă întreagă...
( [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] )
Am avut in clasa, la liceu, doi olimpici d-astia, internationalii: unul la matematica, celalalt la fizica. Profesorii celor doua "materii" n-aveau treaba cu ei, decat cand ii consultau, pentru a nu ridica cumva prea mult stacheta predarii. Copiii aia se pregateau SINGURI, acasa. Unul dintre ei ( [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] ) avea chiar timp sa fie si solist al unei trupe rock, studiind pentru asta muzica, tot pe cont propriu. laugh
avatar
ENKI
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual

Mesaje : 12859
Data de inscriere : 07/02/2010

Sus In jos

Păi să vedem ce vrem, delta...

Mesaj  Krokodilul Chichiricios la data de Mar Dec 28, 2010 6:38 pm

delta a scris:OK, și ce-ar vrea Krokodilul Chichiricios? Să se înființeze posturi (slujbe) destinate celor care au performanțe deosebite la diferite competiții? scratch

P.S. N-am înțeles de ce ar trebui neapărat să ignore profesorul restul clasei dacă e pe acolo și unul care a câștigat vreo olimpiadă? suspect

Krokodilul Chichiricios a scris:Ne-am lăudat şi ne place să ne lăudăm cu elevii olimpici. Hai să stăm un pic şi să ne gândim- cu mici excepţii- adică matematica şi fizica- un olimpic este un elev- care învaţă- deci memorează- ceva mai mult. Pentru acel ceva în plus memorat- el primeşte un tratament preferenţial- pe undeva- şi o medalie la o competiţie naţională sau internaţională.
Spune asta ceva despre calitatea învăţământului nostru ? Neh. E foarte simplu, de obicei, pentru a pregăti 1 olimpic- faima şcolii- profesorul sau profesorii respectivi ignoră restul clasei- cu alte cuvinte laşi să se descurce 29 de copii pentru a-l pregăti pe al 30-lea. E o idee proastă, care, din păcate s-a perpetuat de pe vremea lui Ceauşescu încoace.
De ce e proastă ? Un profesor bun lucrează cu toată clasa şi are grijă să o ridice la un nivel de competivitate suficient de ridicat.Dacă va lucra numai cu Gigel Ionescu- neglijându-i pe restul de 29 de Ioneşti- mi va obţine performanţă ci doar frustrări. Pentru că restul de 29 de elevi cu care nu se lucrează ştiu- şi sunt conştienţi- că nu vor ajunge niciodată la performanţele lui Gigel Ionescu. Pe de altă parte ei vor să li se acorde atenţie- chestie care nu se întâmplă.Se întâmplă ca lui Gigel Ionescu să- i crească corniţe şi după ce ia medalia de aur la olimpiada de citit rapid în urdu vine la televizor şi dă declaraţii despre cum nu se poate el pregăti în România şi de-abia aşteaptă să plece la Harvard. Unde, în general, ajunge şofer de taxi. Dacă măcar 20% din speranţele olimpice s-ar fi realizat din anii 80 încoace ar fi trebuit să avem cel puţin 2 laureaţi de premiu Nobel. Dar nu s-au realizat. Dintr-un motiv, iarăşi, simplu. În străinătate cercetarea se realizează în general, în echipă. Echipa e condusă de o personalitate- dar fiecare îşi face treaba lui. Chiar dacă pentru început e mai mică şi mai neînsemnată. Olimpicul român e învăţat să fie primadonă. Cum nu i se dă ciolanul cel mai gros, cum pune botul şi pleacă.Şi ajunge şofer de taxi.
Şi să mai spulberăm un mit. Consider că în România, astăzi 28.12.2010- s-ar putea învăţa foarte bine, la standarde occidentale. Cu un pic de efort- ce se face în marile universităţi şi care nu necesită aparatură extra-scumpă- de exemplu pregătirea unui manager sau a unui avocat- se poate face şi în România. Dar în momentul în care o auzi pe vedeţica X sau pe politicianul Y spunând că nu concepe să nu-şi trimită copii în străinătate la învăţătură- te apucă o scârbă...
Nici un guvern n-are merite că X sau Y e un olimpic medaliat cu nu ştiu ce. Chiar dacă preşedinţilor le place să se fotografieze cu câştigători- ei uită că pentru 1 fericit câştigător e sacrificată o clasă întreagă...
( [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] )
[b]
De exemplu, să lucreze profu' sau profa' cu toată clasa. Şi să-i lumineze pe toţi. Cel puţin, în cei 16 ani de carieră s-a întâmplat aproape în fiecare an- să am câte un student mai bun. Chiar de top- de nivel Microsoft- să spunem. În general, oamenii s-au descurcat după aceea destul de bine în viaţă- unul a ajuns şi destul de bogat cu programele scrise de el pentru telefoane mobile. Rezumând, sunt cam împotriva olimpicilor la stilul în care se practică acest sport azi. Pe vremea mea- existau cercuri - de matematică, de exemplu- pe capitală. Dacă erai performant- te trimitea şcoala acolo. Din ăia se selectau mai departe olimpicii....

Krokodilul Chichiricios
îi place să discute
îi place să discute

Mesaje : 216
Data de inscriere : 25/12/2010
Varsta : 55
Localizare : De obicei Bucureşti

Sus In jos

Re: supereducații

Mesaj  Anahoret la data de Mar Dec 28, 2010 6:42 pm

Dirigintele lui fi-miu din liceu, profesor de matematică, ne-a zis de la prima şedinţă cu părinţii că el nu face pregătire cu elevii pentru olimpiadă (tipul fiind unul dintre profesorii recunoscuţi ca cei mai buni în judeţ). S-a exprimat cam aşa: "Un elev care rezolvă problemele care se dau la olimpiada naţională are un talent nativ pentru matematică şi, la un asemenea nivel, oricum profesorul nu prea mai contează".
avatar
Anahoret
la cât a postat pe aici, vede altfel lumea
la cât a postat pe aici, vede altfel lumea

Mesaje : 3513
Data de inscriere : 03/02/2010

Sus In jos

Re: supereducații

Mesaj  delta la data de Mar Dec 28, 2010 6:50 pm

Krokodilul Chichiricios a scris:De exemplu, să lucreze profu' sau profa' cu toată clasa. Şi să-i lumineze pe toţi. Cel puţin, în cei 16 ani de carieră s-a întâmplat aproape în fiecare an- să am câte un student mai bun.
Ciudat ar fi fost să nu existe niciunu mai bun... oaie

P.S. Măcar în comparație cu ceilalți... Laughing

Krokodilul Chichiricios a scris:Chiar de top- de nivel Microsoft- să spunem. În general, oamenii s-au descurcat după aceea destul de bine în viaţă- unul a ajuns şi destul de bogat cu programele scrise de el pentru telefoane mobile. Rezumând, sunt cam împotriva olimpicilor la stilul în care se practică acest sport azi. Pe vremea mea- existau cercuri - de matematică, de exemplu- pe capitală. Dacă erai performant- te trimitea şcoala acolo. Din ăia se selectau mai departe olimpicii....
Pe aici există diferite cercuri (de electronică, de șah etc.) pentru elevi. Nu m-am interesat în mod special dacă o fi și de matematică, în schimb există competiții la nivel național (numit "Cangurul").
Cu o contribuție modică poate participa copilul la acele teste, iar dacă este suficient de bun să ajungă într-una din primele poziții pe județ, au ca premiu ceva tabere de vară unde pot hoinări și socializa cu alții care au performanțe similare. Doar nu ai vrea să fie plimbați moca prin insule din sudul pacificului pline de femei în țâțele goale? laugh

_________________
asta este poza mea blondă, cu bucle
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
și totuși te uiți la roșcata mea? Ieși afară, javră ordinară!  [Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

delta
asta e poza mea brunetă, fără bucle, fardată... (în semnătură este poza mea blondă, cu bucle)
asta e poza mea brunetă, fără bucle, fardată... (în semnătură este poza mea blondă, cu bucle)

Mesaje : 19767
Data de inscriere : 03/02/2010

http://neimportant.forumgratuit.ro

Sus In jos

Re: supereducații

Mesaj  ENKI la data de Dum Ian 16, 2011 7:13 pm

O educatie mai ciudata, nu stiu cat de super-, dar pretinsa a fi formatorea viitorilor lideri verzi, la nivel mondial.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]



Apasand pe "View subtitles" se poate selecta limba romana.
avatar
ENKI
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual

Mesaje : 12859
Data de inscriere : 07/02/2010

Sus In jos

Re: supereducații

Mesaj  Anahoret la data de Dum Feb 13, 2011 6:56 am

Am primit textul de mai jos prin poşta electronică şi mi-a plăcut. N-am fost niciodată în Finlanda, aşa că-l cred pe autor pe cuvânt.


SECRETUL FINLANDEZILOR
Carlos Manuel Sánchez

Nu este de mirare ca sistemul educativ finlandez este cel mai evoluat si mai bun din lume.
Finlanda este, in acelasi timp, si una din tarile cu cele mai ridicate nivele de trai din lume. In urma perioadei de grava recesiune economica din anii '90, guvernul a hotarit sa dedice fonduri importante educatiei, cercetarii si tehnologiei. Rezultatul: in mai putin de 10 ani, Finlanda a trecut pe primele locuri din lume ca bunastare sociala si bogatie.

Exemplul Nokia. La inceput, un sat cu o singura fabrica, de cizme de cauciuc. Apoi, o fabrica de televizoare. In sfirsit, pe baza aliantei dintre patronat si sindicate, se mizeaza pe telefonia celulara. Astazi sunt lideri mondiali, inaintea Germaniei, Japoniei si Statelor Unite.
De ce este atit de obisnuit ca in Finlanda, un adolescent normal sa termine primele 8 clase cu medii excelente, vorbind o engleza perfecta si citind o carte pe saptamina?

07:45 - Saili (15 ani) asteapta autobuzul urban care il va lasa la poarta scolii (nu exista autobuze scolare). Autobuzul trece la fiecare 5 minute. Finlandezii incearca sa-i faca pe fiii lor sa fie independenti de mici. Pe foarte putini dintre ei, parintii lor îi duc cu masina pina la scoala. Biletul este subventionat de catre municipalitate. Conform legii, niciun elev nu poate locui la mai mult de 5 km de scoala. In exterior, instalatiile scolii dau o impresie spartana. Niciun muc de tigara, nicio hirtie pe jos, niciun grafitti pe ziduri.

09:15 - Orele de 45 de minute. Finlandezii mizeaza pe studiile de limba materna, matematica si engleza. 75% dintre materii sunt comune in toata tara . Restul il alege scoala, de acord cu profesorii, parintii si elevii. Orele sunt scurte, intense si, mai ales, foarte participative. In interiorul scolii, curatenia este si mai evidenta. Totul pare recent dat in folosinta. Pe banci si pupitre nu sunt semne, si nu se scrijeleste nimic. Scoala este publica si, bineinteles, gratuita, dar cu instalatii demne de un colegiu "scump" din Spania. Salile de cursuri dispun de ecrane gigant de plasma cu TV in circuit inchis, acvariu de 200 de litri cu pesti tropicali, bucatarie completa, dispozitive audiovizuale, aer conditionat, multe plante. Fiecare doi elevi au cite un calculator. O duzina de masini de cusut in sala de croitorie, aparate de sudura, scule de timplarie, schiuri... O sala de sport acope rita , un auditoriu pentru orele de teatru si o sala de mese cu autoservire. Cartile sunt gratuite, materialul scolar e gratuit, mincarea e gratuita.

12:00 - Mincare calda, nutritiva si gratuita. Saili are o jumatate de ora pentru prinz, la restaurantul scolii. Legea finlandeza obliga ca meniul sa fie gratuit, nutritiv, si cu multe feluri de salate si fructe. Se bea apa sau lapte. Costurile le plateste municipalitatea fiecarui oras. Daca orele se prelungesc pina dupa amiaza, scoala are obligatia de a oferi o gustare elevilor.

16:05 - Inapoi acasa, Saili joaca hockey cu fratele lui mai mic. Nu exista delincventa, strazile sunt sigure. Cind se lasa seara, Saili si fratele lui, care au invatat sa gateasca la scoala, pregatesc cina pentru parintii lor, daca acestia intirzie la serviciu.

18:30 - Cina si sauna (aceasta, de 3 ori pe saptamina) sunt momentele in care familia se afla impreuna. Se converseaza mult, mai ales despre proiectele copiilor, dorintele, progresele si nevoile lor. Dar in aceeasi masura, se fac si planuri de vacanta pentru toata familia, in comun.

20:15 - Temele si la culcare. Copiii finlandezi au foarte multe teme de casa, desi Saili le termina rapid, intr-o ora sau doua, pentru ca de-abia asteapta sa se urce in pat si sa citeasca Harry Potter in engleza. Pentru Saili, scoala este ca un serviciu.

- "Daca un copil doreste sa studieze, poate sa ajunga medic sau judecator sau inginer, chiar daca familia sa este una saraca".

- Educatia fiecarui copil costa statul finlandez 200000 de euro, de la gradinita pina la absolvirea unei universitati. "Sunt banii cel mai bine folositi din impozitele noastre".

- Studentii platesc doar cartile si mincarea (2.50 euro la restaurantul facultatii). Apoi, statul îi ajuta sa se emancipeze dindu-le subventii pentru inchirierea unei locuinte si primul salariu.

- Elevii au un respect total fata de profesori, si se vede in orice moment politetea in relatiile dintre ei. Nu poarta uniforme, dar sunt intotdeauna simplu si corect imbracati si pieptanati.

- Intr-o scoala din centrul capitalei Helsinki , sau dincolo de Cercul Polar, nivelul este acelasi. Sistemul educational nu este elitist si nu urmareste producerea de genii, ci atingerea unui nivel general mediu cit mai inalt.

- Temele sunt sfinte. Si este foarte rau vazut ca un elev sa copieze, chiar si de catre ceilalti elevi. Este de neconceput ca un elev sa scoata o fituica la un examen. Cel care ar face-o ar fi izolat de catre restul de elevi. "De ce sa risti, cind poti sa studiezi?" Pe aceeasi linie, ca adulti, nu-si vor imagina ce este evaziunea fiscala. Nu e de mirare ca Finlanda se afla in fruntea tarilor cu cele mai ridicate statistici de transparenta si cea mai scazuta coruptie publica.

- Presedinta Finlandei, Tarja Halonen, licentiata in Drept si profesoara: "Cind îi cert pe studentii mei, le spun ca irosesc banii contribuabililor".

- Nu exista repetenti, desi nu exista decit o singura oportunitate de a lua un examen, "pentru simplul motiv ca viata insasi nu se traieste decit o singura data". Se studiaza pina cind se ia examenul, dar promovarea in anul urmator este automata.

- "Ziua de lucru" a lui Saili este intensa, de la 8 pina la 3. Orele sunt insa scurte, de 45 de minute. Una dintre recreatii se petrece obligatoriu afara, in aer liber. Se stimuleaza rationamentul critic inaintea memorizarii mecanice. Orele sunt relaxate, cum ar fi cursurile de dansuri de salon, teatru, arta digitala, coafura, arte martiale, hockey, schi de tura, gastronomie, primul ajutor, dulgherie, mecanica sau muzica. Elevii cinta la vioara, chitara electrica sau la ce prefera. Si, inca odata, se incurajeaza gindirea critica si se discuta.

- "Saili inca nu s-a hotarit ce vrea sa faca mai incolo. Chimie, medicina veterinara sau creatie de jocuri video. Il intreb daca este fericit. Fara sa clipeasca, imi raspunde ca da."
avatar
Anahoret
la cât a postat pe aici, vede altfel lumea
la cât a postat pe aici, vede altfel lumea

Mesaje : 3513
Data de inscriere : 03/02/2010

Sus In jos

Re: supereducații

Mesaj  ENKI la data de Dum Noi 08, 2015 6:54 pm


RAZBOIUL INFORMATIONAL SI CRIMELE IMPOTRIVA UMANITATII/ INFORMATION WARFARE AND CRIMES AGAINST HUMANITY

PLURALITATEA LUMILOR LOCUITE


De ce credeti ca au fost incendiate bibliotecile antice si au fost distruse milioane de carti ? De ce au fost arsi pe rug atatia oameni ? De ce a fost rastignit Iisus ?
"Fiindca nu traim in realitate, ci ca prizonieri in transa colectiva a conceptiilor, dogmelor si credintelor, care ne comanda ceea ce vedem, auzim, intelegem, gandim si facem" [5](Mirahorian) . Fiindca cei ce controlează ceea ce cred oamenii, controlează şi ceea ce percep si fac acestia, adica controleaza resursele materiale si umane de pe aceasta planeta. In asa-zilele perioade de pace se poarta o multitudine de alte razboaie, iar razboaiele externe (economice, financiare, militare) nu sunt decat niste manifestari ale razboaielor interioare, care au loc in cei care se autodistrug. [6]
Fiindca orice descoperitor al erorilor in dogmele ( programele de virusare), care ne-au fost inoculate in cursul conditionarii, este perceput ca dusman nu doar de cei care beneficiaza de transa colectiva (manipulatori, programatori), ci si de catre fiecare prizonier al acelor conceptii (credinte), fiindca in mintea sa ele se substituie realitatii.
Combatantii in razboiul informational sunt cu sau fara voia lor deja colonizati de dogmele in care cred si cu care se identifica. Ei lupta sincer pentru autodistrugere si impotriva propriei lor meniri ( eliberarea), prin apararea dogmelor, care le-au fost inoculate de catre manipulatori, crezand ca vin de la Dumnezeu.
Poate va aduceti aminte de pasajul din Matrix (1999) care sesiza ca toti prizonierii sistemului de conditionare ( programului Matrix) se vor lupta din rasputeri sa apere inchisoarea in care sunt prizonieri fiindca sunt complet dependenti de ea [3] : "Morpheus: The Matrix este un sistem, Neo. Acest sistem este duşmanul tău. Dar când eşti în interior, te uiţi în jur şi ce vezi? Oameni de afaceri, profesori, avocaţi, tâmplari. Însăşi mintea acelor oameni pe care noi încercăm să-i salvăm. Însă până atunci, aceşti oameni sunt o parte a sistemului iar asta îi face să ne fie inamici. Trebuie să înţelegi, mulţi dintre aceşti oameni nu sunt încă pregătiţi pentru a fi deconectaţi. Iar mulţi dintre ei sunt într-un mod fără speranţă atât de dependenţi de sistem, încât ar fi dispuşi să lupte pentru a-l apăra."/ Morpheus: The Matrix is a system, Neo. That system is our enemy. But when you're inside, you look around, what do you see? Businessmen, teachers, lawyers, carpenters. The very minds of the people we are trying to save. But until we do, these people are still a part of that system and that makes them our enemy. You have to understand, most of these people are not ready to be unplugged. And many of them are so inured, so hopelessly dependent on the system, that they will fight to protect it. [Neo's eyes suddenly wander towards a woman in a red dress]. Were you listening to me, Neo? Or were you looking at the woman in the red dress? Neo: I was...Morpheus: [gestures with one hand] Look again. [the woman in the red dress is now Agent Smith, pointing a gun at Neo's head; Neo ducks]
Morpheus: Freeze it. [Everybody and everything besides Neo and Morpheus freezes in time] Neo: This... this isn't the Matrix?
Morpheus: No. It is another training program designed to teach you one thing: if you are not one of us, you are one of them.

Daca suntem atenti observam ca pe aceasta planeta se duce un razboi in plan informational, care guverneaza razboiul in plan material si energetic, iar armele folosite de cei care doresc sa ocupe sau sa colonizeze constiintele oamenilor cu dogme, au ramas aceleasi cu cele folosite de propaganda religioasa ("propaganda fide"): culpabilizarea, minciuna, defaimarea, invectivele, eliminarea sursei (defaimare, ridiculizare, ascundere, internare in azil, eliminare fizica).
Am fost informat de prietenii mei ca au primit un mesaj <>, de la un domn Andrei Florin [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] (pe care nu il au in lista de prieteni), care se preocupa de mine, in loc sa se preocupe de sine si care a scris comentarii pline de invective in loc de opinii, la adresa articolelor din pagina mea; asa ca a primit ban si nu pot vedea acel profil. Daca cineva are acel mesaj va rog sa mi-l trimiteti-mi pe email (gasiti adresa de contact pe email pe linkul : Contact data: [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

Domnului X, care nu intelegea de ce eu nu imi fac timp sa ma intalnesc cu el i-am spus ca ar trebui sa intelega asta fiindca sunt plecat pe front. Mi-a spus ca ar intelege acest motiv, daca ar fi vorba de un razboi in plan militar, fiindca, dupa cum imi spunea cu mandrie, bunicul sau a fost pe front si a primit "cadou" un glont in umar. Programarea conceptuala il facea sa pretuiasca mai degraba un conflict fizic, in care fiintele umane (sclavii) sunt transformate pe banda rulanta in carne de tun (cadavre; reziduuri), decat un razboi mult mai important de care depinde viata tuturor semenilor. Ca sa-mi arate inutilitatea muncii mele X mi-a dat citatul eronat : "Lumea nu vrea să fie salvată. Ea vrea să fie iubită. Asta e modul în care să o salvati. /The world doesn’t want to be saved. It wants to be loved. That’s how you save it. " (Unknown), pe care l-am discutat in articolul precedent. [4]
Ca sa va dati seama ce fel de "apreciere" imi poarta acest domn X, atunci cand cineva descopera eroarea in dogma in care el crede si cu care se identifica, ar trebui sa vedeti si comentariul sau la articolul [4]
X : "Sufletul nu finanteaza atacuri energetice de niciun fel. Atunci cu ce isi finanteaza atacatorii actiunile? Cu energia furata de la ceilalti. Cum fura? Semanand frica, teroare, culpabilizare. Asa zisi atotstiutori o fac prin umilirea si jicnirea semenilor, vanarea erorilor/greselilor. De ce o fac? Din frica, teama, teroarea de a fi nimic, de a nu fi realizat nimic si din aceasta cauza se bucura cand ceilalti rateaza. Macar nu e singurul loser de pe pamant, simte ca are companie in alti liber ganditori. Oamenii nu sunt buni sau rai, sunt doar raniti, plini de frici si suferinte. La un moment dat vor ajunge sa inteleaga ca iubirea vindeca orice si iubirea e tot ceea ce exista."

Mirahorian: Cine este umilit si jicnit de o alta opinie, daca nu cineva care s-a identificat cu opinia pe care a emis-o. Cine doreste sa persevereze in gresala si sa se sinucida, daca nu cineva care este prizonier al unei dogme. Cine il considera pe cel care iti arata eroarea, un vanator de erori/greseli si un paranoic (o fiinta umana care se crede atotstiutor ).
Nu trebuie sa fim atotstiutori ca sa descoperim o eroare. Iisus a fost ucis fiindca a aratat erorile dogmelor din vremea sa. Giordano Bruno (1548- 1600) [NOTA 1 ], a fost ars pe rug in data de 16 februarie 1600 pentru "crima" de a fi gândit si de a fi aratat ca dogmele sustinute de biserica atotstiutoare sunt false
Descoperirea faptului ca planeta Terra nu este o placinta imobila, ci o sfera care se roteste in jurul soarelui, a fost facuta in mod repetat de multi oameni, care au tinut cont de cunoasterea mijlocita de evidentele experimentale sau de cunoasterea directa, accesata in cursul transei mistice de catre multi profeti si sfinti. [NOTA 2 INAINTE DE BIBLIOGRAFIE]
A crede ca cel care are alta opinie o face pt a se bucura cand tu gresesti, apartine unei fiinte care se crede buricul pamantului (ego) si care din cauza asta se simte ratata. O astfel de fiinta emite ceea ce se afla in ea, atunci cand ii eticheteaza pe altii drept ratati. Ratarea si moartea in viata sunt destinatii sigure pt cei inchisi in sicriul dogmelor, pt cei pt care gandirea libera este un pacat. Suferinta este datorata identificarii cu ceea ce este sortit mortii (corp fizic, conceptii si modele despre realitate). Oamenii sunt plini de suferinte si de frici si devin suferinta si frica, doar atunci cand se identifica in mintea lor cu ceea cea ce este efemer. Adevarata lor identitate si menire nu este lumea umbrelor ( cunoasterea mijlocita), oglindita pe ecranul mental si nici lumea durerilor si a ranilor datorate identificarii cu mintea . Cine este ranit, de fapt ? Ego-ul, mintea, iar nu ceea ce este centrul nostru, Sinele, soarele ce straluceste in adevaratul nostru centru. Cand exista centrarea in soarele din centru, norii ( gandurile) nu au capacitatea sa ne atinga, sa acopere acest soare. Noi doar suntem observatorii constienti ai acestora si asa cum au aparut, tot asa ii lasam sa se disipeze. Noi doar i-am observat constient si atat. Norii nu au capacitatea sa ne acopere cerul din noi. Ce iubire poate ramane in cei care s-au indentificat cu suferintele si au facut din ele centru? Ramane doar iluzia ca aceasta asa zisa iubire emisa printre ghearele mintii poate vindeca ceva, cand de fapt ea nu e iubirea adevarata, e doar creatia mintii unor oameni adormiti, care doresc sa-i tina prizonieri si pe cei din jurul lor. Cine se identifica cu norii nu poate avea acces la cer, ci doar la umbra acestuia pe ecranul mintii...

NOTA 1
Giordano Bruno (1548- 1600) a scris peste 20 de lucrări, printre care "Cena de le Cenere" ("THE ASH WEDNESDAY SUPPER; "Cina cenusii", 1585) [7], unde a expus teoriile lui Copernic ( Giordano Bruno is celebrated for his cosmological theories, which went even further than the then-novel Copernican model: while supporting heliocentrism, Bruno also correctly proposed that the Sun was just another star moving in space, and claimed as well that the universe contained an infinite number of inhabited worlds, identified as planets orbiting other stars") si dialogurile "De l'infinito, universo e mondi" ("Despre infinitatea universului si a lumilor", 1584), in care a sustine că stelele sunt asemănătoare soarelui, că universul este infinit si contine un număr infinit de lumi populate de fiinte inteligente.

NOTA 2
"Prin secolul al XI-lea Papii ştiau că Biblia bate câmpii – pamântul nu era plat aşa cum susţinea Biblia, însă refuzau să recunoască. Ştiau că grecii aveau dreptate – pământul era sferic, exact aşa cum spusese Aristarh din Samos (Alexandria) în secolul al II-lea i.e.n. (înaintea erei noastre). Cei care ştiau asta, au trecut-o sub tăcere până în 1453, când Copernic apucă să facă tărăboi înainte ca Vaticanul sa-i pună botniţă. Acest astronom polonez, susţinea deasemenea că pământul se învârtea în jurul soarelui, exact aşa cum afirmase Aristarchus cu 1600 de ani mai înainte . . . Copernic a murit, şi a scăpat astfel de mâna lungă a Vaticanului, doar cu puţin înainte ca biserica să-l găbjească. Liderii protestanţi ca Martin Luther se raliară Bisericii Catolice în condamnarea omului care încercase să învârtă pământul în jurul soarelui. Astfel, pământul a rămas plat şi nemişcat pentru încă un secol…Cei ce controlează prezentul, controlează şi trecutul ( ard cartile, bibliotecile; elimina vocile care spun adevarul). " [2]
In Biblie se afirma ca planeta noastră e rotundă (dar asta nu inseamna ca este sferica): "El (Dumnezeu) şade deasupra cercului pământului…”(Isaia 40.22) şi că Pământul este atârnăt în spaţiu, neagăţat de nimic: "El întinde miazănoaptea peste genune; El spânzură pământul pe nimic" (Iov 26:7), dar asta nu inseamna ca are forma sferica si o miscarea in jurul Soarelui.
Biserica a distrus atât de multă cunoaştere umană, încât civilizaţiei occidentale i-au trebuit aproape 1700 de ani ca să ajungă acolo unde grecii "păgâni" erau prin secolul 3 i.e.n.[2]
Desi, Aristotel (384-322 î.e.n.) este socotit ca fiind primul care a afirmat că Pământul are formă rotundă, dupa Diogenes Laertius, Pitagora (584– 497 î.e.n.), este cel care a spus că pământul, luna şi celelalte corpuri cereşti au forme sferice; Theophrastus atribuia aceasta afirmatie lui Parmenides, iar Zeno lui Hesiod." /According to Diogenes Laertius, "[ Pythagoras ] was the first [Greek] who called the earth round; though Theophrastus attributes this to Parmenides, and Zeno to Hesiod."
Alti autori il considera pe Eratosthene din Cyrene ( 276-194 i.e.n) primul a demonstrat ca "Pamantul este rotund", folosind elemente de observare, fizica, geografie si matematica si care a calculat cu precizie remarcabila atat circumferinta, cat si înclinarea axei Pamantului / He is best known for being the first person to calculate the circumference of the Earth, which he did by applying a measuring system using stades, or the length of stadia during that time period. His calculation was remarkably accurate. He was also the first to calculate the tilt of the Earth's axis (again with remarkable accuracy).
Nicolaus Copernic (1473-1543) este primul care a afirmat că Pământul se roteşte în jurul Soarelui, concepţie însuşită şi susţinută mai târziu şi de Galileo Galilei (1564-1642), căruia i s-a atribuit în legătură cu aceasta expresia : "Eppur, si mouve" - "Şi totuşi se învârteşte" (ca o reafirmare a părerilor sale ştiinţifice pe care autorităţile religioase îl obligaseră să şi le renege). A descoperi un lucru nu este acelasi lucru cu a demonstra experimental acest lucru. Exploratorul portughez Fernando Magellan (1480 – 1521) stia ca Pamantul este rotund, dar realizarea practica a inconjurarii lui cerea gasirea unui drum pe care l-a descoperit in emisfera sudica (Strâmtoarea Magellan, care desparte continentul sud-american de Insula Ţara de Foc).

BIBLIOGRAFIE
1. Care sunt cele patru atitudini corecte indicate de Patanjali si de Buddha ( care azi se afla la originea legii atractiei, gandirii pozitive si EFT- tehnicilor de eliberare emotionala), pt. a realiza Impacarea, Trezirea, Eliberarea si Iluminarea ?
Which are the four right attitudes towards ourselves and others to realize Inner Peace, Enlightenment, Liberation or Ascension/ Quelles sont les quatres attitudes correctes envers nous-mêmes et les autres pour realiser la paix intérieure, l'éveil, la libération ou l'Ascension
"The greatest discovery of my generation is that a man can alter his life simply by altering his attitude of mind."(William James)
"The greatest discovery of all time is that a person can change his future by merely changing his attitude." (Oprah Winfrey)
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
2. Giordano Bruno – de John Patrick Michael Murphy – 1998
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
3. Decodificarea citatului din filmul Matrix (The Matrix, 1999) si două sloganuri derivate, utilizate eronat pentru a indica trezirea /Two slogans incorrectly used to indicate awakening / Deux slogans utilisés incorrectement pour indiquer l'éveil
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
4. VALOAREA IUBIRII EMPATICE / THE VALUE OF EMPATHETIC LOVE
IUBIREA EMPATICA NU ESTE UN ACT, ESTE UN STIL DE VIATA
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
5. Conceptia comanda perceptia (ceea ce percepem, vedem, auzim, gandim, simtim, intelegem si facem) /Conception commands / controls perception/ La conception contrôle la perception
Proiectia conceptiilor creaza perceptia/ Projection Makes Perception/ La projection fait la perception
Credintele comanda ceea ce vedeti/ Beliefs commands what you see
"Omul este o divinitate înlănţuită de puterea condiţionării" ( Marin Preda)
"Oamenii nu sunt niciodata capabili să-şi depăşească imaginea lor despre ei insisi "/ "People are never able to outperform their self-image." (John C. Maxwell)
"Noi nu vedem lucrurile, asa cum sunt, vedem lucrurile asa cum suntem( programati)"/ "We don't see things, as they are, we see things as we are (programmed)"
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
6. Puneti capat razboiului interior si luptei cu voi insiva
Put an End to the internal War and to the Struggle with Yourself
articol de Mirahorian
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
7. Giordano Bruno THE ASH WEDNESDAY SUPPER LA CENA DE LE CENERI
Translated with an Introduction and Notes
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]






[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
avatar
ENKI
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual

Mesaje : 12859
Data de inscriere : 07/02/2010

Sus In jos

Re: supereducații

Mesaj  baso la data de Lun Noi 09, 2015 7:41 am

Supereducatul Mirahorian fiind unul care a fost plagiat de Greogorian Bivolaru...

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

Fiind o profana, marturisesc ca imi este greu sa lecturez un articol incarcat ca un brad de craciun cu tot felul de trimiteri in bibliografie, citate, cu multe idei amestecate ca intr-o ciorba. Imi da senzatia ca autorul nu are o gandire sistematizata si coerenta si,obligandu-l pe cititor sa-l urmareasca, ii destructureaza eventuala gandire analitica pe care ar avea-o. Cine-i asa de nebun incat sa-i verifice toata bibliografia aia ? Laughing

In alta ordine de idei, n-am citit nicio carte scrisa de Osho, desi, multe cunostinte(persoane intelectuale), cucerite de invatamintele lui(mi-au facut capul calendar cu teoriile lui) s-au oferit sa-mi imprumute cartile respectivului. M-am incapatanat sa raman o ignoranta. In schimb, am avut surpriza sa constat ca nu stiau mare lucru despre trecutul revolutionar al lui Osho, decat ca este un mare filozof indian. Le-am spus sa caute pe youtube documentare lamuritoare despre gurul Osho si secta lui, ca poate vor avea si o alta perspectiva asupra marelui invatat, abil in manipulare.
Nici Coehlo n-am citit. In cazul asta, cred ca pur si simplu am avut o reactie inversa contra curentului, cam cum am avut si cu Sandra Brown sau Dan Brown. Macar ca in cazul acestuia din urma, cum toata lumea din jurul meu era cu codul in gura, am devenit curioasa ce o fi asa de spectaculos in cartea aia. Sincera sa fiu, mi s-a parut un fasss, care insa a beneficiat de multa reclama, indeosebi prin faptul ca i-ar fi iritat pe habotnici. Laughing In copilarie am citit tone de carti politiste, unele dintre ele incomparabil mai bine scrise si mai palpitante decat Codul lui Da Vinci.

baso
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual

Mesaje : 15524
Data de inscriere : 04/10/2010

Sus In jos

Re: supereducații

Mesaj  ENKI la data de Lun Noi 09, 2015 9:18 am

baso a scris:Supereducatul Mirahorian fiind unul care a fost plagiat de Greogorian Bivolaru...

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

Fiind o profana, marturisesc ca imi este greu sa lecturez un articol incarcat ca un brad de craciun cu tot felul de trimiteri in bibliografie, citate, cu multe idei amestecate ca intr-o ciorba. Imi da senzatia ca autorul nu are o gandire sistematizata si coerenta si,obligandu-l pe cititor sa-l urmareasca, ii destructureaza eventuala gandire analitica pe care ar avea-o. Cine-i asa de nebun incat sa-i verifice toata bibliografia aia ? Laughing

In alta ordine de idei, n-am citit nicio carte scrisa de Osho, desi, multe cunostinte(persoane intelectuale), cucerite de invatamintele lui(mi-au facut capul calendar cu teoriile lui) s-au oferit sa-mi imprumute cartile respectivului. M-am incapatanat sa raman o ignoranta. In schimb, am avut surpriza sa constat ca nu stiau mare lucru despre trecutul revolutionar al lui Osho, decat ca este un mare filozof indian. Le-am spus sa caute pe youtube documentare lamuritoare despre gurul Osho si secta lui, ca poate vor avea si o alta perspectiva asupra marelui invatat, abil in manipulare.
Nici Coehlo n-am citit. In cazul asta, cred ca pur si simplu am avut o reactie inversa contra curentului, cam cum am avut si cu Sandra Brown sau Dan Brown. Macar ca in cazul acestuia din urma, cum toata lumea din jurul meu era cu codul in gura, am devenit curioasa ce o fi asa de spectaculos in cartea aia. Sincera sa fiu, mi s-a parut un fasss, care insa a beneficiat de multa reclama, indeosebi prin faptul ca i-ar fi iritat pe habotnici. Laughing In copilarie am citit tone de carti politiste, unele dintre ele incomparabil mai bine scrise si mai palpitante decat Codul lui Da Vinci.


Habar n-am avut ca exista acest Mirahorian pana aseara, cand l-am gasit feisbuc si am zarit pe pagina lui o comunitate ciudata, caracterizata prin like si share, fara a lasa prea multe comentarii, desi acestea sunt la liber. Mi-am zis ca omul trece drept supereducat si superdotat, daca face audienta tacuta si ascultatoare. laugh
Nu vazusem postarea la care ai dat link, care il indica pe Mirahorian drept un fost amic (cel putin) al lui guru, ci doar am auncat ochii, in diagonala, pe pagina respectiva, la postarea adusa aici ajungand cu totul intamplator, pornind de la un oarecare comentator al evenimentelor recente.  
Am sa-l mai vizitez, mai ales ca mi-a amintit brusc de un personaj cam la fel de supereducat, ce activa prin 2007 si 2008 pe forumul RTV: Sambure de Adevar. Laughing
avatar
ENKI
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual

Mesaje : 12859
Data de inscriere : 07/02/2010

Sus In jos

Re: supereducații

Mesaj  baso la data de Lun Noi 09, 2015 10:13 am

ENKI a scris:
Am sa-l mai vizitez, mai ales ca mi-a amintit brusc de un personaj cam la fel de supereducat, ce activa prin 2007 si 2008 pe forumul RTV: Sambure de Adevar. Laughing
Anumite practici de manipulare, de inspiratie sectanta, am observat si eu, inclusiv pe forumul A1, tot incepand cu 2007. Maestra de ceremonii era Corbeanu(devenita mai tarziu Foula) cu nenumaratele ei clone. Si or fi fost multi userii de buna credinta care s-au lasat pacaliti de aparente, neputandu-si imagina motivele sau scopul pt. care un user aparent normal si inteligent(cica psiholog) sa-si faca niste clone artagoase, chiar demente, pentru a-i hartui pe ceilalti useri astfel incat varianta normala a aceluiasi user sa le acorde sprijinul prietenesc, intelegere si protectie fata de clonele ei demente ori alti useri considerati "cah" de catre psiholoaga. Cred ca, in linii mari, cam prin toate spatiile de socializare cu un numar relativ mare de useri s-a petrecut cam acelasi fenomen prin anii aia. Pana atunci, nebunii virtuali reprezentau cazuri mai izolate si nu erau organizati in haite agresive. Pe masura insa ce au fost adunati mai multi la un loc(facebook) si stimulati sa se desfasoare, aproape ca au viralizat tot internetul romanesc.
Am motive sa banuiesc ca in epoca basista s-a initiat lucratura pe internet, punandu-se bazele unor tehnici de manipulare agresiva in mentalul colectiv,functie de scopurile urmarite de manipulatori.
Sunt surprinsa, adeseori, citind comentarii la diverse articole ale unor site-uri serioase, numarul mare de imbecilitati, lipsa de coerenta ori chiar dementa unor comentatori care sunt de-ai casei.Nu prea are relevanta cat canta astia in coorul autorilor articolelor, chestia e ca ataca rapid intrusii, acceptand insa usor exprimarea libera a altor imbecili, pe sistemul: cu cat suntem mai multi, cu atat mai mandru sa fie stapanul site-ului ca ii alungam cititorii normali la cap Laughing

baso
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual

Mesaje : 15524
Data de inscriere : 04/10/2010

Sus In jos

Re: supereducații

Mesaj  baso la data de Mier Noi 30, 2016 2:26 pm

Fetiscana asta, japoneza , a facut furori nu doar in Japonia ci si in SUA sau in alte tari de pe Glob cu filozofia si tehnica ei de organizare a spatiului Laughing
Fenomenul KonMari . M-a convins si pe mine . raset










baso
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual

Mesaje : 15524
Data de inscriere : 04/10/2010

Sus In jos

Re: supereducații

Mesaj  baso la data de Sam Dec 03, 2016 10:54 pm

Am trisat putin, incepand kondonizarea  cu camara. Pt. ca este spatiul cel mai enervant, insuficient utilizat, rafturile fiind aiurea ca inaltimi. Pt. ca am in apropiere un aprozar, le-am stresat zilnic pe aprozarese ca am nevoie de laditele pe care oricum  le arunca la gunoi. Le-am dat la schimb trucul cu carbunele pt. afumarea carnii ; le-am promis ca le dau si si carbuni, numa' sa-mi pastreze modelele de ladite preferate si sa nu le arunce laugh Primesc atat ladite de plastic cat si de carton, de unica intrebuintare. Sunt grozave si alea de plastic, insa preferatele mele in top sunt laditele pt. rosii, confectionate din carton  gros, usor de taiat pt. a ajusta dimensiunile astfel incat sa poata fi suprapuse cate 2 pe rafturi.
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Pt. ca am tot adunat hartie de impachetat cadouri, a fost floare la ureche sa personalizez cutiile pt. rosii astfel incat sa fie si estetice, nu doar functionale. Sunt socata (in mod absolut pozitiv) cat spatiu am castigat in camara. Shocked

baso
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual

Mesaje : 15524
Data de inscriere : 04/10/2010

Sus In jos

Re: supereducații

Mesaj  ENKI la data de Dum Dec 04, 2016 3:33 pm

baso a scris:Fetiscana asta, japoneza , a facut furori nu doar in Japonia ci si in SUA sau in alte tari de pe Glob cu filozofia si tehnica ei de organizare a spatiului Laughing
Fenomenul KonMari . M-a convins si pe mine . raset

Si pe nevasta-mea. laugh bine
avatar
ENKI
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual

Mesaje : 12859
Data de inscriere : 07/02/2010

Sus In jos

Re: supereducații

Mesaj  baso la data de Mar Dec 06, 2016 12:10 am

ENKI a scris:
baso a scris:Fetiscana asta, japoneza , a facut furori nu doar in Japonia ci si in SUA sau in alte tari de pe Glob cu filozofia si tehnica ei de organizare a spatiului Laughing
Fenomenul KonMari . M-a convins si pe mine . raset

Si pe nevasta-mea. laugh bine
La cat spatiu am castigat in camara ,ar mai incapea acolo si unui chirias japonez tokionez  raset


baso
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual

Mesaje : 15524
Data de inscriere : 04/10/2010

Sus In jos

Re: supereducații

Mesaj  baso la data de Joi Dec 29, 2016 8:28 pm

Pentru ca ma deranjeaza niste riduri de expresie care mi-au aparut  in ultimii 2-3 ani, am inceput sa cochetez  cu ideea botoxului pt. a le inlatura (macar temporar). Insa navigand pe youtube am dat de exercitii yoga /facelift exercises ( aerobic pt. muschii fetei) care ajuta la corectarea naturala sau remodelarea fetei prin exersarea muschilor faciali fara a fi nevoie de botox sau de operatii estetice, exercitii valabile atat pt. barabati cat si pt. femei. Urmarind clipuri   si explicatii , am ajuns la concluzia  ca au perfect sens astfel de exercitii. Very Happy Nu exista nicio crema sau vreun ser minune care sa tonfice pielea obrazului daca muschii de sub piele nu sunt lucrati.
 E o tipa, Peta, absolut remarcabila prin programul dezvoltat pe youtube in acest sens. A creat exercitii pt. 3 nivele , cu explicarea detaliata, pt. fiecare exercitiu,  a modului de izolare a muschilor faciali cu care se lucreaza pt. a realiza exercitul corect, fara a crea riduri in alte zone ale fetei. In prezent are 55 spre 56 ani. Trebuie vazute imaginile de la sfarsitul videclipurilor de mai jos pt. a realiza diferenta uriasa dintre felul in care arata la 47, respectiv la 50 de ani, comparativ cu felul in care arata acum Laughing






baso
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual

Mesaje : 15524
Data de inscriere : 04/10/2010

Sus In jos

Re: supereducații

Mesaj  ENKI la data de Lun Mar 20, 2017 2:32 pm

Un raper din noul val, foarte popular printre tineri, pare decis sa-i ajute si pe altii sa ia nota de trecere la BAC, macar la romana. laugh







avatar
ENKI
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual

Mesaje : 12859
Data de inscriere : 07/02/2010

Sus In jos

Re: supereducații

Mesaj  ENKI la data de Mar Mar 28, 2017 4:27 pm

Avem nevoie de mai puțină școală, nu de mai multă

Orice ar însemna o educație, ea ar trebui să te facă o persoană unică, nu un conformist; ar trebui sa-ți dezvolte un spirit original care să te ajute să abordezi marile încercări; ar trebui să-ți permită să găsești valori care să-ți marcheze o traiectorie pe drumul vieții; ar trebui să te îmbogățească spiritual, să te facă o persoană care iubește ceea ce face, oriunde se află, cu oricine este împreună; ar trebui să te învețe ceea ce este important: cum să trăiești și cum să mori.
Ceea ce s-a interpus în calea educației din Statele Unite este o teorie a ingineriei sociale care susține că nu există decât o singură cale bună de a rezolva problema creșterii copiilor. Iar această cale este o idee din Egiptul antic, simbolizată de piramida cu un ochi în vârf, cea care se află pe partea cealaltă a lui George Washington pe hârtia noastră de un dolar. Toți suntem pietre definite de poziția lor în piramidă. Această teorie a fost prezentată sub multe și diferite forme, dar, la bază, ea indică viziunea asupra lumii a unor minți obsedate să controleze alte minți, obsedate de dominație și de strategii de intervenție prin care să mențină acea dominație.
Poate că o fi funcționat pentru faraoni, însă cu siguranță că pentru noi nu a funcționat prea bine. Cu adevărat, nici una din mărturiile istorice nu aduce dovezi că vreo idee oarecare ar trebui să domine timpul de dezvoltare al tuturor tinerilor și totuși, candidații care doresc să monopolizeze acest timp n-au fost niciodată mai aproape de a câștiga premiul. Bâzâitul marii societăți de tip stup, întrezărită de Francis Bacon și de H.G. Wells în Când se va trezi Cel-care-doarme, nu s-a auzit niciodată mai tare ca acum.
Esența apărării mult-prețuitelor idealuri americane de viață privată, diversitate și individualitate stă în felul în care ne creștem copiii. Copiii învață ceea ce trăiesc. Puneți copiii într-o clasă și își vor trăi viețile ca într-o cușcă invizibilă, izolați de șansa să aparțină unei comunități; întrerupeți copiii sunând întruna din clopoței și alarme și vor învăța că nimic nu este important; obligați-i să se roage pentru dreptul lor natural de a merge la toaletă și vor deveni niște mincinoși și niște lingușitori; luați-i în derâdere și se vor retrage din orice fel de legături umane; faceți-i de rușine și vor găsi o sută de metode prin care să se răzbune. Obiceiurile deprinse în organizații de scară mare sunt fatale.

Individualitatea, familia și comunitatea, pe de altă parte, sunt, prin definiție, expresii ale unor organizații unice și nu merg niciodată pe gândirea de tip „ o singură cale bună” la scară mare. Timpul personal este absolut esențial dacă vrem să se dezvolte o identitate proprie, iar timpul personal este în aceeași măsură de important pentru dezvoltarea unui cod de valori personale fără de care nici nu ne putem numi persoane individuale. Copiii și familiile au nevoie de o slăbire a supravegherii și intimidării guvernamentale, dacă ar fi să se dezvolte propriile lor expresii originale de comportament. Fără acestea, libertatea nu are niciun sens.
Lecția vieții mele de profesor este aceea că atât teoria, cât și structura educației publice sunt în mod fatal defectuoase; ele nu pot să funcționeze în ideea de a susține logica democratică a idealului nostru național, fiindcă nu sunt credincioase principiului democratic. Principiul democratic încă reprezintă cea mai bună soluție pentru o națiune, chiar dacă în prezent nu ne ridicăm la standardele lui.
Educația publică nu poate funcționa în ideea de a forma o societate corectă, fiindcă obiceiurile ei zilnice sunt obiceiuri de competiție măsluită, de înăbușire și de intimidare. Școlile pe care le-am lăsat să se dezvolte nu pot funcționa în ideea de a învăța valori non-materiale – valorile care dau sens vieții tuturor, bogați ori săraci – fiindcă structura învățământului este menținută laolaltă de o tapițerie bizantină care ilustrează recompensa și amenințarea, dusul cu zăhărelul și joarda. Bunăvoința oficialilor, notele și alte fleacuri ale subordonării nu au nicio legătură cu educația; ele sunt accesorii ale servituții, nu ale libertății.
Învățământul public îi distruge pe copii. Nu ne trebuie mai mult. Și, sub pretextul că este unul și același lucru cu educația, ne-a furat banii din buzunar, exact după cum a prezis Socrate cu mii de ani în urmă. Unul din cele mai sigure moduri de a recunoaște educația adevărată este faptul că nu costă prea mult, nu se bazează pe tot felul de jucării ori gadgeturi scumpe. Experiențele care îi dau naștere și conștiința de sine care o propulsează sunt aproape gratis. E greu să scoți un profit din educație. Dar învățământul este o cale extraordinară de a obține bani în mod necinstit, care tâlhărește tot mai mult pe zi ce trece.
Acum șaizeci și cinci de ani, Bertrand Russell, unul din cei mai mari matematicieni, cel mai mare filosof al secolului său și pe deasupra și rudă apropiată a regelui Angliei, a văzut că educația publică din Statele Unite avea un scop profund antidemocratic, că era o strategie de a impune unitatea națională eliminând diversitatea umană și eliminând nucleul care dă naștere diversității: familia. Conform Lordului Russell, învățământul public a creat un tip de elev american ușor de recunoscut: anti-intelectual, superstițios, lipsit de încredere în sine și posedând mai puțin din ceea ce Russell numea „libertate interioară” decât oricare din echivalenții săi din orice altă națiune pe care o cunoștea el, trecută ori prezentă. Acești copii școliți, spunea el, devin cetățeni cu un „caracter public” superficial, care privesc cu același dispreț atât virtutea, cât și estetica și care nu sunt pregătiți pentru crizele personale de care se vor lovi în viață.
Unitatea națională americană a reprezentat mereu problema centrală a vieții americane. Problema [unității naționale] era inerentă originilor noastre artificiale și cuceririi de noi teritorii vaste pe continent. Era valabilă în 1790 și este la fel de valabilă, poate chiar și mai valabilă, două sute de ani mai târziu. Undeva în apropierea Războiului de Secesiune am început să căutam scurtături spre unitatea pe care ne-o doream, apucând-o pe căi artificiale. Școala obligatorie a fost una din acele scurtături, poate cea mai importantă dintre ele. „Puneți mâna pe copii!” a spus John Cotton pe vremea coloniei Boston și aceasta a părut o idee așa de bună, că până la urmă, oamenii care priveau „unitatea” aproape ca pe o idee religioasă au pus-o în aplicare. A durat treizeci de ani ca să învingă o opoziție aprigă, dar până în anii 1880 criza trecuse – „ei” aveau copiii. De o sută zece ani, mulțimea „o singură cale bună” se tot întreabă ce să facă cu copiii și tot nu găsește un răspuns.
Poate că a venit timpul să încercăm ceva diferit. „Gardurile bune fac vecini buni”, spunea Robert Frost. Soluția naturală prin care putem învăța să trăim laolaltă într-o comunitate este ca mai întâi să învățăm să trăim separat ca persoane individuale și ca familii. Numai atunci când ești mulțumit de tine însuți vei fi mulțumit și de cei din jurul tău.
Însă noi am abordat problema unității în mod mecanic, de parcă am fi putut să forțăm o soluție de inginerie îmbulzind la grămadă diferite familii și comunități sub umbrela largă și care omogenizează a instituțiilor precum școala obligatorie. Rezultatul acestei strategii a fost că ideile democratice care mai reprezentau singura justificare a experimentului nostru național au fost trădate.
Tentativa spre o scurtătură încă există și distruge și acum familii și comunități, la fel cum a făcut-o și atunci. Să reconstruim aceste lucruri, iar tinerii vor începe să se educe singuri cu ajutorul nostru – exact la fel cum făceau și la începuturile națiunii noastre. Acum nu li se oferă nimic pentru care să muncească în afară de bani, iar aceștia nu au reprezentat niciodată o motivație de primă clasă. Dezmembrați aceste școli instituționale, aboliți sistemul de acreditare în învățământ, lăsați-i pe cei cărora le trece prin cap să predea să liciteze pentru clienți, privatizați întreaga afacere – aveți încredere în sistemul de piață liberă. Știu că este mai ușor de zis decât de făcut, însă ce altă alternativă avem? Avem nevoie de mai puțină școală, nu de mai multă.



[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

avatar
ENKI
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual

Mesaje : 12859
Data de inscriere : 07/02/2010

Sus In jos

Re: supereducații

Mesaj  ENKI la data de Dum Mai 14, 2017 12:28 pm

De la un evreu citire. bine

- Rabi, am așa niște probleme, tare grele ! Nu pot să fac față la problemele astea! Ce să mă fac, Rabi?
- Ascultă Haim, "D-zeu" îi trimite fiecăruia probleme după puterile sale. Așa că, una din două: ori le rezolvi, ori înseamnă că nu sunt problemele tale.




[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
avatar
ENKI
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual

Mesaje : 12859
Data de inscriere : 07/02/2010

Sus In jos

Re: supereducații

Mesaj  ENKI la data de Mar Iun 27, 2017 6:56 pm

Am dat acum peste "cititul cuantic rapid", care cred ca ar putea inlatura plictiseala ce apare instant la copii, la vederea unei carti clasice. Inca n-am apucat sa cotrobai pe site, doar m-a socat posibilitatea. Shocked

What is Quantum Speed Reading?
Quantum speed reading (QSR) is a completely new technique for reading books without looking at the pages. It was developed in Japan and has been taught to both children and adults there for the last several years. Astonishing as it may seem to most of us who learned only to read books by reading a page at a time they can in fact be read by simply flipping the pages. Unlike the many well established forms of speed reading that are in existence QSR does not require the book to be opened at all. The book is simply held up in front of the reader's face and the pages are flipped rapidly using the thumb much like when preparing to shuffle playing cards. It is thus a truly revolutionary advancement in education.

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

Au trecut 10 ani de la descoperire, insa prin Securistan n-am auzit de asa ceva...
avatar
ENKI
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual

Mesaje : 12859
Data de inscriere : 07/02/2010

Sus In jos

Re: supereducații

Mesaj  ENKI la data de Mar Sept 26, 2017 3:19 pm

Dupa ce am citit cartea lui Gatto - Cum suntem imbecilizati am ramas cu gustul amar al unei traduceri proaste, doamna respectiva nerezonand cu scriitura,  ba chiar parand ca a folosit un soft de tradus, pentru ca nu o pot suspecta de necunoasterea limbii engleze. Asa ca, in speranta ca voi avea timp sa le urmaresc, aduc aici playlist-ul cu clipurile in rostirea autorului.

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

avatar
ENKI
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual

Mesaje : 12859
Data de inscriere : 07/02/2010

Sus In jos

Re: supereducații

Mesaj  ENKI la data de Mar Oct 10, 2017 7:57 am

Io-s convins ca educatia normala din Pakistan mai mult l-a impiedicat pe adolescentul autodidact. vesel

O descoperire ce poate fi utilă în biomedicină și printare
Un adolescent pakistanez uimește lumea fizicii



La doar 17 ani, un adolescent din Pakistan este autorul unei descoperiri științifice care i-a adus faima în toată lumea. Rezultatele cercetărilor lui Muhammad Shaheer Niazi tocmai au fost acceptate pentru publicare în Jurnalul Societății Regale de Știință din Marea Britanie. Descoperirea sa poate duce la dezvoltarea unor tehnici ce pot fi utile în biomedicină și printare.

Fenomenul denumit „fagure electric” era deja cunoscut de oamenii de știință de mai multe decenii. Acesta se produce în momentul în care un strat de ulei se află într-un câmp electric, între un electrod ascuțit și unul plat. Astfel, instabilitatea cauzată de construcția de ioni aplică presiune asupra suprafeței de ulei, creând un model asemănător cu un fagure de miere, sau cu un vitraliu.

Muhammad Shaheer Niazi a reușit să fotografieze mișcările ionilor care formează așa-numitul „fagure electric” și să înregistreze căldura generată pe suprafața de ulei. Aceasta constituie premiera care i-a adus celebritate.

Tânărul cercetător a început studierea fenomenului „fagurelui electric” în urmă cu un an, în cadrul Competiției Internaționale „Tineri Fizicieni”, care s-a desfășurat în Rusia. Muhammad, împreună cu alți 4 colegi, a făcut parte din echipa care a reprezentat Pakistanul la această competiție.

După un an de cercetări, tânărul a descoperit elementul de noutate care să-i permită publicarea unei lucrări. Pentru a-și demonstra descoperirea, Muhammad a fotografiat fenomenul folosind o metodă tehnică ce arată elementele non-uniforme dintr-un mediu transparent. Astfel, a reușit să surprindă umbrele fluxului ionic.

Muhammad Niazi a descris descoperirea: „Fagurele electric demonstrează perfect modul în care totul în Univers tinde către echilibru. Forma hexagonală a acestuia este cea mai stabilă structură”. În situația de față, sunt folosiți doi electrozi, a explicat el: un ac cu un vârf ascuțit deasupra unei suprafețe plate, acoperită cu un strat subțire de ulei. Tensiunea înaltă din vârful acului face ca ionii să bombardeze suprafața de ulei, în drumul lor înspre electrodul de pe suprafața plată, „exact la fel cum fulgerele lovesc suprafața Pământului”. Dar uleiul este un slab conductor de electricitate. Astfel, ionii se acumulează pe suprafața de ulei și, pe măsură ce presiunea crește, creează mici denivelări, reușind să atingă până la urmă electrodul de pe suprafața plată. În timpul acestui proces, suprafața de ulei care își modifică forma opune rezistență, apărând astfel acele structuri hexagonale în forma fagurelui.

Tânărul pakistanez a avut parte de o educație normală în țara sa, pe care a completat-o cu studiul individual. Plictisit, de multe ori, de orele de curs obișnuite, și-a întors atenția către cărțile de știință primite de la tatăl său și de bunicul său. De asemenea, a urmat mai multe cursuri pe platforme online.



[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


O dedicatie din partea mea pentru copilul pakistanez.

avatar
ENKI
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual
supraviețuiește în orice condiții și în spațiul virtual

Mesaje : 12859
Data de inscriere : 07/02/2010

Sus In jos

Re: supereducații

Mesaj  Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum